Kariéra - volné pozice
Jsme rodinná firma s 35-ti letou tradicí. Úspěšně zajišťujeme našim zákazníkům odborné poradenství, technické zázemí a kompletní servis v oblasti svařování. Specializujeme se na prodej svařovacích techniky a příslušenství, až po kompletní vybavení dílny.
Vysoká kvalita nabízeného zboží a maximální spokojenost zákazníků jsou základem naší firemní politiky.
Prodejce/obchodní zástupce
Místo výkonu práce:
Sídlo firmy WELD PROFI s.r.o. – Veslařská 329/205, 637 00 Brno
Náplň práce:
- Prodej a odborné poradenství v technickém oboru
- Přímá komunikace se zákazníky, aktivní řešení jejich požadavků
- Vyřizování telefonických či mailových objednávek
- Region působení - sídlo firmy, zákazníci v regionu převážně Jihomoravského kraje
- Obchodní administrativa v systému POHODA
Co očekáváme:
- Minimálně SŠ vzdělání (strojírenského směru výhodou)
- Dobré komunikační schopnosti, pozitivní přístup k obchodu a vstřícné jednání se zákazníkem.
- Orientace v bohatém a zajímavém sortimentu v oboru svařování je vítanou výhodou, ale ne podmínkou, vše naučíme
- Uživatelská znalost MS Office
- Znalost práce na PC
- Ochotu naučit se novým věcem a stát se profíkem v oboru
- Praxe na obdobné pozici podmínkou
- ŘP sk. B – aktivní řidič
- Schopnost týmové práce, samostatnost, pečlivost
- Komunikativnost
Co nabízíme:
- Zázemí stabilní společnosti
- Mnohaleté zkušenosti a profesionální služby
- Zajímavou, pestrou a zodpovědnou práci, která Vás bude bavit a kde můžete rozvíjet své obchodní dovednosti
- Jedinečné obchodní příležitosti
- Prostor pro samostatné rozhodování
- Podporu a ohodnocení vlastní iniciativy a kreativity
- Zajímavé finanční ohodnocení + bonusy
- Stravenkový paušál
- Firemní telefon
- Pravidelná produktová školení
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Pracovní dobu Po-Pá
- Nástup možný ihned
Skladník-vychystávač ++
Místo výkonu práce:
Sídlo firmy WELD PROFI s.r.o. – Veslařská 329/205, 637 00 Brno
Náplň práce:
- Příjem a kontrola zboží a materiálu do skladu
- Chystání objednávek
- Rozvoz zboží k zákazníkovi
- Možná komunikace se zákazníky, aktivní řešení jejich požadavků
- Vyřizování telefonických či mailových objednávek
- Region působení - sídlo firmy, popř. u zákazníka v rámci Jihomoravského kraje
- Administrativa v systému POHODA
Co očekáváme:
- Min. SOU
- Přirozenou zodpovědnost a chuť pracovat
- Manuální zručnost a fyzickou zdatnost (není vhodné pro ženy)
- Schopnost týmové práce, chuť učit se novým postupům, smysl pro detail, preciznost
- Praxe na obdobné pozici podmínkou
- ŘP sk. B – aktivní řidič
- Schopnost týmové práce, samostatnost, pečlivost
- Komunikativnost
Co nabízíme:
- Zázemí stabilní společnosti
- Zajímavou, pestrou a zodpovědnou práci, která Vás bude bavit a kde můžete rozvíjet své obchodní dovednosti
- Prostor pro samostatné rozhodování
- Podporu a ohodnocení vlastní iniciativy a kreativity
- Nadstandardní finanční ohodnocení + osobní bonusy
- Stravenkový paušál
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Pracovní dobu Po-Pá
- Nástup možný ihned